2016年7月25日 星期一

【Pokemon Go攻略】精靈體質 數據篇

大家玩咗大半朝,可能都發現咗一個有趣情況,就係同一款小精靈,CP(Combat Point , 戰鬥力) 上都有非常大出入,特別係你訓練員Level 愈高,分別亦愈大。不過點為之一隻勁嘅小精靈,又或者咩招對咩怪有特別作用呢?呢D數字上嘅問題,對核心少少嘅玩家就相對重要喇。
dex外 國網站thesilphroad就整合咗遊戲中唔同嘅小精靈資訊,唔同訓練員等級所訓練出嚟嘅小精靈可以有幾多CP、邊隻小精靈CP最高、邊隻小精靈強化 需要幾多candy,thesilphroad入面全部都有得查。佢最正係可以比你查到咩小精靈會有咩技能,技能嘅DPS,所需氣力Bar 全部有得睇,變相每一次踢館都有數計,咁要稱霸附近嘅GYM 就一d難度都無啦!
如果呢類資料太深你睇唔明,thesilphroad一樣有得比你查一D 基本少少嘅資料,好似小精靈號碼、屬性,同埋訓練員升級有乜送都有得睇。如果真係想做高手嘅,bookmark 定呢個網啦!
rater

沒有留言:

張貼留言