2016年7月30日 星期六

新舊《Pokemon GO》秘技大合集

今日就同大家重溫一下舊有嘅《Pokemon GO》秘技,再加少少新技巧。睇下大家知道哂未?
1. 唔洗行孵蛋大法
有日本網友就研究咗一個方法可以喺屋企,就可以不停自動行孵蛋。聽落喺咪好勁,但其實你睇完段片
就會覺得好白痴嘅做法,方法喺首先熄咗WI-FI,利用岩岩接收GPS信號嘅模糊性,遊戲角色會向前行一步,之後開GAME不停通過屏幕解鎖接收GPS行一步,不停重覆步驟直到行到孵蛋!

2. 配合《Ingress》捉寵
係美國第一位捉到142種精靈嘅玩家,叫捉齊目前能夠有嘅精靈,都透露佢係配合《Ingress》去捉寵,《Ingress》到底有咩咁巴閉?其他之前都同大家介紹過「罕有精靈嘅提示 原來收埋喺Ingress入面!?」,某個角度下《Ingress》其實係《Pokemon GO》嘅藍本,《Pokemon GO》入面嘅實境定位非常近似返《Ingress》,透過參考《Ingress》- XM(地圖上小光點)就可以知到邊度有較多精靈,但當然家下嘅輔助程式更加西利!唔洗等陳豪講:同朕Check吓!,就已經幫你一掃睇曬邊度有咩怪!
PokeGress
左:《Ingress》右:《Pokemon Go》
3. 比卡超開局
一開波博士會比大家揀「御三家」你揀,不過永遠都有一班玩家係鐘意揀比卡超。為咗滿足呢一班玩家《Pokemon Go》入面只要你喺選擇御三家嘅時候,唔理佢地3隻野,起勢咁繼續行。當行到一定距離佢就會更新一次,當更新第四次(定第五次)嘅時候,你就會見到比卡超 喺你面前喇!
468px-Pic5
4. 伊貝進化自己揀 改名大法
之前都教過大家伊貝進化-教你點揀「雷、水、火」,透過改名玩家可以揀自己想要進化,但呢1/2日官方可能已經修改左呢個方法,身邊都有朋友表示改完都唔能夠100%成功,但今日亦有朋友成功進到,可能目前水伊貝太強比另外2隻太多人選擇進佢,而轉返隨機進化。但點都好,反正本身都隨機進化,改埋名先進都可以試一下!
雷伊貝改名:Sparky
水伊貝改名:Rainer
火伊貝改名:Pyro
gd5sluhfh2vgd5sluhfh2v

5. 打橫部機玩《Pokemon GO》
等我教大家點樣可以打橫部機去玩,首先係地圖上面按個精靈球按鈕,之後係右上方向按設定,首先確定開咗部電話自動轉向功能,亦先橫向電話,之後按Report High-Priority Issue,會開啟咗網頁,係呢個時候退回主畫面再入返遊戲就可以轉成橫各模式!
PokemonGoWIKI-Landscape.00_00_56_03.Still004

6. 捉齊地區限定寵
《Pokemon GO》目前地區限定有4隻分別係澳洲限定:袋獸、歐洲限定:吸盤小丑、北美限定:大隻牛、亞洲限定:火蔥鴨。想捉齊哂佢地唔通要去齊澳洲、歐洲、北美同亞 洲?有日本玩家先成功靠孵5km蛋將大隻牛係日本出世,另外果3隻都包括係5km蛋大家除咗去均指定地區外,孵蛋都係一個唔錯嘅方法!
C:\Users\User\Desktop\newspkmon\578d9460417d9586244457.png

7. 無限道具大法
《Pokemon GO》嘅道具效果得30分鐘,而且仲係靠一開始升級嘅獎勵嚟,Lucky egg、Incense都係升級寶物嚟好快就用哂啦,網上有流傳方法可以無限延長時間,但大家留意呢個方法可能有影響遊戲公平性會有機會被鎖AC,方法喺透過當開啟道具之後,將電話時間調教為人手修改,把電話時間調慢(據知盡量1個鐘內),之後就會發現開啟道具時間亦都會增長,只要不停重覆就可以無限延長時間!
為咗測試呢個方法真假,開咗個新AC去進行測試,發現道具時間喺成功能夠延長,但過程定位情況比較不穩定,經常無法找到GPS定位(唔知有無關係),大家請考慮清楚先好試


waza0001-2 waza002-2
waza004-2

沒有留言:

張貼留言