2016年7月25日 星期一

【Pokemon Go攻略】新手玩法教學「孵蛋篇」

大家玩《Pokemon GO》玩到咁上下,應該都會收到唔少「蛋」,「孵蛋」係《Pokemon GO》一個有趣嘅項目,只要你將「蛋」放入孵蛋器,再行一定嘅路程,就可以孵出小精靈。如果你細心一睇,你會發現唔同蛋會有唔同「距離」,有2km、有 5km,甚至係10km。玩家可以同時使用多個孵蛋器幫孵化幾隻小精靈,不過到底2km、5km同10km 蛋分別會孵出咩小精靈呢?外國已經有玩家做咗資料搜集,不如一齊睇下丫!
pokemon-go-eggs-distance-chart
雖然御三家同比卡超都係出現喺2km蛋嘅List入面,不過大家都應該會估到,就算係同系列蛋,都會有出現機率呢個數值,筆者孵咗4、5隻2km 蛋,來來去去都係小哥達同埋波波,連小拳石都未見到,如果想要御三家或者比卡超,我諗都係去親自捉穩陣喇,孵蛋呢個部份你就當係Bonus啦!
pokemon-go-eggs

沒有留言:

張貼留言