2016年7月15日 星期五

Pokemon Go 小精靈蛋含玄機 【必睇】一張表話晒比你知!

雖然大家仲未玩得《Pokemon Go》,不過,有攻略當然就睇咗冇執輸啦!有外國網友就指出,原來係補給站得到嘅小精靈蛋,可以孵到出來嘅小精靈係有規律可尋!想知道手上嘅小精靈蛋有機會孵出咩小精靈?一張表話你知!
原來,關鍵在於小精靈蛋嘅孵蛋里數。遊戲裏面得到嘅小精靈蛋,分為 3 種。包括 2km、5km、10km,分別對應常見小精靈、罕見小精靈以及珍稀小精靈。好似 2km 就會孵出遊戲一開始出現嘅 3 大小精靈:奇異種子、小火龍、車厘龜,竟然仲有比卡超!想要比卡超嘅朋友,孵蛋得到嘅機會率隨時高過出街遇到!
5km 嘅罕見小精靈有 43 種,包括多多、阿柏蛇、行路草、火蔥鴨、食夢獸等等。而 10 km 嘅珍稀小精靈,有 16 種,包括大岩蛇、背背龍、卡比獸!想得到呢啲小精靈,就要好好孵蛋啦!

沒有留言:

張貼留言